James Arthur - Say You Won't Let Go 中文歌詞翻譯



-----------------------------------------------
I met you in the dark, you lit me up
You made me feel as though I was enough



我在黑暗中遇見了你,是你點亮了我
是你讓我覺得生命再也不會有遺憾


We danced the night away, we drank too much
I held your hair back when
You were throwing up

我們跳著整夜的舞,我們盡情酣醉
幫你將頭髮提起,在你反胃的時候
Then you smiled over your shoulder
For a minute, I was stone-cold sober

I pulled you closer to my chest



當你回頭望著我微笑
那瞬間我完全清醒
忍不住將你拉進我的胸口

And you asked me to stay over
I said, I already told ya
I think that you should get some rest

你問我要不要留下一晚
我說我已經跟說過了
你應該要好好休息
I knew I loved you then
But you'd never know

'Cause I played it cool when I was scared of letting go

I know I needed you

But I never showed

我其實非常的愛你
但你從來都不會明白
因為太害怕失去,所以我裝作一切都無所謂
其實我非常需要你
但我從不說

But I wanna stay with you until we're grey and old
Just say you won't let go
Just say you won't let go

我想和你在一起,直到頭髮灰白年華老去
只要你說你不會離開我
只要說你不會離我而去
I'll wake you up with some breakfast in bed
I'll bring you coffee with a kiss on your head

And I'll take the kids to school

Wave them goodbye

And I'll thank my lucky stars for that night

我會準備好早餐在床邊再喚醒你
我會準備好咖啡再親吻你的額頭
我會送孩子們去上學
揮手向他們道別
接著我會感謝幸運,給了我這樣一個夜晚

When you looked over your shoulder
For a minute, I forget that I'm older
I wanna dance with you right now

當你回眸一眼
這瞬間我忘了我已經年老
只想馬上與你共一支舞

Oh, and you look as beautiful as ever
And I swear that everyday'll get better
You make me feel this way somehow

噢你看起來美麗依舊
我祈願每天都會更好
是你給了我這樣的希望

I'm so in love with you
And I hope you know
Darling your love is more than worth its weight in gold


我是如此的愛你
我也希望你能明瞭
親愛的,你的愛比黃金更加珍貴

We've come so far my dear
Look how we've grown
And I wanna stay with you until we're grey and old
Just say you won't let go
Just say you won't let go


我們攜手走了這麼遠
回頭看我們成長的足跡
我只想要和你在一起直到頭髮灰白年華老去
只要你不放手
只要你說你不會走

I wanna live with you
Even when we're ghosts
'Cause you were always there for me when I needed you most


我想與你共度人生
即使我們死去
當我需要你的時候,你會永遠在我身後

I'm gonna love you till
My lungs give out
I promise till death we part like in our vows

我會一直愛你直到
生命走到盡頭
如同我們的誓言除了死亡沒什麼能讓我們分頭


So I wrote this song for you, now everybody knows
Finally it's just you and me till we're grey and old
Just say you won't let go
Just say you won't let go


所以我為你寫下了這首歌,讓所有人都知曉
終於只剩你和我,一起走到最後

只要你不放手

只要你說你不會走

Just say you won't let go
Oh just say you won't let go

只要你不放手
只要你說你不會走


---------









留言

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

[貓咪記事]衛生紙種貓草圖文步驟(小麥)

[高雄食記]楠梓平價美食I AM I 和風洋食 焗烤